Święto, święto!

Wszystko zaczęło się 28 listopada 2012 roku. Wtedy właśnie opublikowałam pierwszy wpis na blogu, a zaczęłam doprawdy z wysokiego c, pisząc o imponującej biografii Czesława Miłosza. Minęły dwadzieścia cztery miesiące i mój blog świętuje dziś drugie urodziny! 

To dobry moment, żeby podziękować wszystkim, którzy tutaj zaglądają. Jest mi bardzo miło, że ciągle czytacie Ekrudę. Mam nadzieję, że jeszcze długo będziemy spotykać się w sieci i dzielić opiniami.

A teraz niespodzianka! Z okazji urodzin Ekrudy przygotowałam konkurs. Wiecie już, że jednym z moich ulubionych pisarzy jest Johan Theorin. Chciałabym podzielić się z Wami tym, co najlepsze, więc nagrodą będzie jego najnowsza książka - Duch na wyspie! Jeśli nie mieliście okazji przeczytać, przypominam mój entuzjastyczny wpis na jej temat - klik. Macie ochotę na zabawę?

blog książkowy, o książkach, recenzencki, urodziny, ekruda


Jak zdobyć Ducha na wyspie?

W komentarzu pod tym wpisem odpowiedz na pytanie, dlaczego książka powinna trafić właśnie w Twoje ręce. Ducha podaruję osobie, której odpowiedź spodoba mi się najbardziej. Zabawa trwa do 05.12.2014 r. i do tego dnia można zostawiać komentarze. Wyniki konkursu ogłoszę 06.12.2014 r. tutaj na blogu i na profilu Ekrudy na Facebooku. Jeśli zwycięzca nie skontaktuje się ze mną do środy (10.12.2014), nagrodę przekażę autorowi drugiego najlepszego komentarza.

Książka przybędzie do paczkomatu InPost, więc upewnij się, że masz taki w pobliżu. 

Komu książkę, komu? 



39 komentarzy

  1. Życzenia, życzenia!

    Życzę wytrwałości oraz zapału, by blogosfera nadal była wzbogacana w posty Twojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I za wszystkie poprzednie komentarze również :)

      Usuń
  2. Sto lat, sto lat niech pisze, pisze nam!
    Moja droga inspiratorko do wszelkiego rodzaju dziwnych tworów artystycznych, cieszę się, że jesteś i mam nadzieję, że będziesz zawsze. Tuszę, że w końcu urządzimy razem wielką literacką galę. Niekończącej się inspiracji do pisania i czasu do czytania (:

    Jakaś kreatywna to ja nie jestem, ale osobiście uważam, że "Duch na wyspie" powinien trafić do mnie, bo to jedyny oczywisty i rozsądny wybór. Ale że nie jesteś rozsądna, to dasz ją komuś innemu. Wiem, wiem. No i co zrobię. Nic nie zrobię.

    Urodzinowe buziaki! (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) Chyba będę co jakiś czas kłamać, że to już urodziny i dzięki temu będę miała częściej świeżą dostawę tak miłych słów i motywacji ;)

      PS Czytałam Twój komentarz, czekając aż wyrośnie chleb i pomyślałam, że ucieszyłby Cię chleb w kształcie owcy :D Ale tym razem nie wyszło :( No chyba, że dałabyś radę szybciutko zmienić nazwę na ufo? Albo patison? Bo tak jakoś mój bochenek wygląda;)

      Usuń
    2. W zasadzie to chleb wiedział jak wyrosnąć, bo ja po całym tygodniu w piątkowy wieczór rzucam się na kanapę i zapadam się w sobie, więc porównanie do w/w kształtów jest całkiem adekwatne. Kurde. Chleb prorok.

      Usuń
  3. W konkursie udziału nie wezmę, ale Tobie życzę kolejnych tak owocnych lat w blogowaniu. :) Niech Cię wena twórcza i czytelnicza nie opuszcza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Niechże się spełni :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :) Gratuluję wytrwałości w pisaniu i świetnych recenzji :)

    A jeśli chodzi o konkurs to spróbuję: Jako fanka kryminałów czuję się źle z myślą, że nie znam jeszcze twórczości Theorina. Wygrana pozwoli mi wypełnić tę rażącą lukę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miłego dnia :)

      Usuń
  5. Gratulacje! Jak ten czas szybko mija! Życzę dużo radości z blogowania, a nam, czytelnikom, jak najwięcej Twoich tekstów, które dostarczają materiału do przemyśleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, radość jest - chyba życzenia działają :)

      Usuń
  6. SAMYCH WSPANIAŁOŚCI BUKOWYCH!!! Mocy inspiracji, cudownych lektur i w ogóle wszystkiego najksiążkowszego :* <3 Oby więcej, oby dłużej, oby szczęśliwie <3

    A teraz zaczynam polowanie na... "Ducha na Wyspie". Planuję się zaczaić, tak bocznie, w skafanderku i z odkurzaczem Ghostbusters na plecach - a co tam! Biorę ten tytuł na poważnie i bardzo dosłownie. Wyłożę ser na talerzu, może przyjdzie? A jak nie ser, to butelkę piwa! Albo piwo i ser, może krakersa, tak w duchu Dziadów, nawet jak już po sezonie. W końcu sezon na duchy nie mija nigdy :D Czy przyjdzie? Czy się skusi? Siedzę za kamykiem, maszyna zasysająca w łapce i czekam cierpliwie...

    Urodzinowych ścisków moc! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Także za to, że mam u kogo inspiracji książkowych szukać!

      Usuń
  7. Gratulacje i wszystkiego najlepszego, obyś nam pisała i pisała bez końca!
    "Duch na wyspie" powinien trafić w moje ręce, ponieważ... ponieważ boję się duchów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Z takimi wspaniałymi towarzyszami blogowania można pisać i pisać :) Bardzo się cieszę, że dzięki blogowi trafiłam na takich sympatycznych, kreatywnych ludzi!

      Usuń
  8. Sto lat! Sto lat! :) Małgosiu, gratulacje! Tworzysz świetny blog. Zaglądam tu z olbrzymią przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję :* Niezwykle miło mi to czytać!

      Usuń
  9. Gratuluję tak długiego czasu blogowania! Również mam nadzieję, że dalej będziesz dzielić się z nami swoimi przemyśleniami na temat przeczytanych książek :)

    Natomiast, jeśli chodzi o konkurs to udziału nie biorę, bo na półce mam pierwszą część serii Theorina, której jeszcze nie ruszyłam. Niech nową książkę zgarnie ktoś, kto zna już twórczość tego pisarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) "Zmierzch" ma i u mnie absolutne pierwszeństwo, ale gdybyś zmieniała zdanie, kwartet można właściwie czytać w dowolnej kolejności :) Miłego dnia!

      Usuń
  10. Życzę kolejnych 100 lat blogowania, a może i dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) Sto lat? Czasami tyle siedzę nad jednym tekstem ;) Bardzo mi miło, że zaglądasz :)

      Usuń
  11. Gratulacje i jeszcze wielu, wielu rocznic i pięknych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu :) Pięknych książek nigdy zbyt wiele ;)

      Usuń
  12. Ja po Ducha nie sięgam, bo mam (ale jeszcze nieczytany), za to będą życzenia, uściski i pochwały za tak wspaniałe (prze)prowadzenie bloga przez 2 lata! :) Bardzo lubię!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) "Ducha" polecam łaskawej uwadze :)

      Usuń
  13. Gratuluję rocznicy i mam nadzieję, że jeszcze wiele wpisów przeczytam na Twoim blogu:)
    Książkę chętnie bym przygarnęła, dlatego, że jeszcze nie znam prozy tego pisarza, a skoro Ty się zachwycasz, to musi to być coś wyjątkowego. Chętnie sama bym się przekonała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też mam nadzieję, że jeszcze wiele razy będziemy się dzielić wrażeniami z lektur!

      Usuń
  14. Gratuluję i życze wytrwałości na następne lata :)

    A "Duch na wyspie" powinien trafić do mnie, ponieważ miesiąc temu przeprowadziłam się na cały rok w tymczasowe miejsce, gdzie nie mam dostępu do mojego księgozbioru. Dodatkowo to jest nowe osiedle więc i biblioteki nie ma w okolicy. Przez to wszystko nie mam za bardzo co czytać,,, :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że wytrwałości jeszcze na długo wystarczy :)

      Usuń
  15. Sto la, sto lat :) Kochana pisz nam jak najdłużej, bo uwielbiam tutaj zaglądać i czytać o kolejnych wspaniałych tytułach :) Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę zachęcający konkurs już banerek u siebie dodałam i udostępniłam info! No i mam nadzieje, że będziesz z nami kolejne lata, bo uwielbiam Twoje teksty - przekonują mnie do książek przez mnie zazwyczaj nie czytanych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, nawet nie wiesz jak miło mi to czytać :*

      Usuń
  17. Sto lat, Małgosiu, pisz nam długo, często i z pasją, bo WARTO!

    No i oczywiście, że ubiegam się o "Ducha...", bo kto mu zapewni lepsze warunki niż osoba tymi samymi emocjami darząca Autora co Ty :) Poza tym choć czytałam wszystkie jego poprzednie książki, żadnej z nich nie mam na półce, więc "Twoja" będzie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tigerlily :* Często - nad tym muszę popracować :)

      Usuń
  18. Gratuluje! Czas leci, ale robisz inspirujące rzeczy więc rób tak dalej �� A co do konkursu : Theorina wygrać chcę, bo bać bardzo lubię sie! M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Prowadzisz świetnego bloga, o świetnych książkach i na poziomie! Życzę niewyczerpanej siły, cierpliwości i chęci do dalszego tworzenia tego miejsca :) Od kiedy tu zawędrowałam, jestem Twoją wierną czytelniczką, Twój blog to jedna z niewielu wysepek mądrości i klasy w oceanie internetowej bylejakości. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów, dziękuję! :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.